lørdag 16. oktober 2010

Første ælgen til Simba


Det har vært lit litte blogging i det siste. Har ikke vært helt i form. Og elg terrenget jeg jakter på vart leid ut første uka. Men i dag vart det elg fall, for valpen. Han er litt heit vørti så jeg gikk men i band, siste drevet i dag. Han markerte veldig tilig, at det var noe. Men en valp på 6 måneder syns det meste av lokter er spennende. Men etter 400 meter fikk vi elg kontakt. Vi fikk se 2 dyr. Å dem gikk rett på post. Da jeg kom fram til skytter, sa han at det var ett bra skudd, så jeg slapp valpen. Jeg å en kompis med en bann hund, gikk etter. Å da sto simba oppå elgen. Men da reiste kviga seg med valpen på. Jeg fikk skriki på Simba å skutt kviga. Så det var dåpen til simba. Hans Marius sitt lag har det gått vedig bra med. Har igjen bare ei ku. Hans M har skutt en kalv.

Ingen kommentarer: